11 mar. 2008

Bate toba si eu vorbesc.


Lume, lume! Prima si mult asteptata intrunire a avut loc intr-o frumoasa zi de vineri (ziua din saptamana in care vine vara).
4 dintre Inaripate s-au deplasat spre locatia cu pricina, s-au invartit in jurul ei pana sa aterizeze si au mai asteptat o ora ca si Inaripata nr.5 sa apara , avand un delay din cuib. Un rezumat ar suna cam asa : "am fost, am vorbit, am ras, am mai vorbit, am lasat si pe altii sa vorbeasca, am baut bere ceha, l-am desfiintat pe Kundera, am orbit din pricina blitzurilor, ne-am cunoscut primul fan nebun si in final ne-am lasat dezbracate de sistem, toate 5." .
Cu mai multe informatii o sa apara in peisaj, pe rand toate zburatoarele din echipa, in special Paznica "Jurnalului de grefier neautorizat al clubului de literate inaripate" pe care va recomand sa nu o calcati pe coada daca tineti la demnitatea si la viata voastra.

Atat pentru moment de la locul incidentului. O sa revin mai tarziu cu mai multe disertatii in direct. Pentru LettreFrappe a zburat Adelin Martzisor!

P.S. Atasam si poze cu dezmatul dupa ce le sortam si vedem in care suntem mai decente, pardon, academice, da Aura, asta vroiam sa spun. :D

Niciun comentariu: